Hvordan det fungerer
FootfallCam 3D Max er en elektronisk enhet som brukes til å telle folk som kommer inn i lokalene. Den er montert vinkelrett på toppen av inngangsdøren, og sender data om antall besøkende med jevne mellomrom til den sentrale serveren. Sentral database samler inn data fra butikken(e) og kompilerer rapporter som viser de historiske trendene, lar brukeren sammenligne og integrere med salgsdata for salgskonvertering. Brukere kan logge på programvaren og se rapportene når som helst hvor som helst eller eksportere dataene til et annet forretningssystem.
FootfallCam 3D Max er montert på inngangen til hver butikk. og det krever bare en Cat5e-kabel koblet fra disken til back office-ruteren via PoE-injektor, som vil kombinere både nettverk og strømkabel. FootfallCam 3D Max er en frittstående datamaskinenhet som skal utføre videoanalyse, og det er derfor ikke behov for PC i butikken . For å konvertere det kameraet ser til dataene og vise i rapporteringsformatet, som kan overføres over internett , til den sentrale serveren iskyen eller lokalt.
En stabil internettforbindelse er viktig for å kunne overføre alle disse dataene over internett. Og dataene sendes vanligvis rundt 15 kbps hver time . Nøyaktighetsrevisjonsvideo (ca. 25 MB per video og 3 ganger videoer vil være nødvendig for innstillingsformål) vil bare overføres til serveren for innstilling og rapporteringsformål, og den vil slutte å sende til den sentrale serveren etter at telleren er bekreftet.
3D Stereo Vision
FootfallCam 3D Max bruker hovedsakelig en serie videoprosessalgoritmer for å utføre videoanalyse for å telle menneskelig trafikk i toveis. FootfallCam er utstyrt med doble linser som kan lette dybden i 3D-syn på samme måte som menneskelige øyne. Ved å bruke dette konseptet tillater 3D-visjon FootfallCam å generere dybdekart som kan skille barn, tralle og gjenstander og ekskludere dem fra å telle. FootfallCam kan nøyaktig telle antall personer som kommer inn og ut av lokalene ved hjelp av 3D stereovision.
Vis data via nettet
Forhandlere eller ledergruppe i HQ vil ha full kontroll. Du kan logge på Analytics-senteret ditt for å se dataene dine fra din egen PC. Og alle disse administrasjonsfunksjonene gjøres gjennom et brukervennlig nettbasert grensesnitt.
Fordeler
Våre medarbeidere hjelper forhandlere med å oppnå trafikkmønstre i butikken og tillate ledelsesteam å utføre dyp analyse og få handlekraftig forretningsinnsikt i samarbeid. Den samler alle dataene for mer enn 1000 ganger butikker på ett sted. Det hjelper forhandlere på forskjellige måter
Mål trafikktrender
Få oversikten over fotfallstrend og bytt hastighet fra gaten for hver dag og hver time. Hver mandag morgen ville toppledelsen automatisk ha en høydepunktrapport samlet og sendt via e-post. Det gir en makrovisning over alle butikker i kjeden, og kan bore ned i den enkelte butikken.
Sone-analyse
Statistikk over hvor mange mennesker som var i hver sone, hvor lenge de oppholdt seg, og hvor mange av dem som er hyppige kunder. Sone trafikkflyt gir også innsikt i besøksstiene til hver kunde. Hvor mange liker å gå til matbutikken før de går til motebutikkene; besøker shopperne som gikk til det luksuriøse gulvområdet også de stilige restaurantene?
Mål salgskonvertering
Salgstallene alene forteller ikke hele historien. Ved å se på forholdet mellom trafikk og salg, kan forhandlere sammenligne butikker med lite volum til butikker med høyt volum på en rettferdig og nøyaktig måte. Salgskonvertering bør være nøkkelberegningene i all detaljhandel. Du bør belønne butikken din hvis den har høyere salgskonvertering. Hvis en butikk har dårlig salg, hvis besøket er lavt, bør du vurdere å stenge butikken; hvis det har lav salgskonvertering, må du gjennomgå butikksjefens ytelse.
Mål markedsføringseffektiviteten
Mål effektiviteten i markedsføringskampanjen og finn ut hva som fungerer, hva som ikke fungerer, og hvordan du konverterer trafikk til forretningsmuligheter. Hvis du brukte en halv million på en landsomfattende markedsføringskampanje, vil du vite om det bidro til å få inn mer trafikk? Hvis besøket ikke økte, må du se på «attraktiviteten» til markedsføringskampanjene. Hvis besøket økte, men ikke salget, kan det hende du må gjennomgå tilbudet til markedsføringskampanjen.